Přeskočit na hlavní obsah


Cvičíte, spalujete tuky, přesto nehubnete? 

Pravděpodobně hubnete, ale můžete zadržovat vodu, která se hromadí v okolních tkáních a překrývá vaše tělo jako "zimní bunda".  

Tvrdá práce tak není nikde vidět! A pokud zadržujete vodu, necítíte se dobře, mohou se objevit potíže s trávením a pobolívání břicha

Zde jsou ZPŮSOBY, jak nastavit rovnováhu tekutin v těle, které jsou podložené studiemi. Pokud dodržíte tyto základní podmínky, do 3 týdnů se budete procházet v daleko štíhlejším a lehčím těle


1. PIJTE VODU, ABYSTE MOHLI VYLOUČIT VODU 
Jednou z nejlepších věcí, kterou můžete udělat pro snížení retence vody je pít více vody. 
Naše tělo se může přizpůsobit každé situaci a vyjímkou není ani dehydratace.
Poku málo pijete, z hypofýzy se začne uvolňovat antidiuretický hormon, který snižuje množství vody vylučované močí.
Vylučovaná tekutina obsahuje vysokou koncentraci sodíku a jiné odpady. To způsobuje nadýmání!

Navíc, pokud málo pijeme, tělo může reagovat tak, že začne zadržovat přijímané tekutiny ve snaze vyrovnat podíl vody v těle.

A naopak. 😊💦 Pokud pijeme dostatek vody, omezí se vylučování antidiuretického hormonu a organismus může vyplavit více vody. 


2. OMEZTE SŮL - sůl a voda jsou dvě kamarádky, které se snaží udržet na stejné hladině
Sůl (sodík)  je pro naše přežití nezbytná. Ale vysoké množství v těle způsobuje nerovnováhu hladiny tekutin a dochází k zadržování vody v tkáních. 
A opět, když vzrůstá hladina sodíku, uvolňuje se antidiuretický hormon, který omezuje vylučování vody z těla ven. Tělo se snaží vyrovnat poměr vody a sodíku. 
Čím více sodíku, tím více vody v těle. Tělo je opuchlé a nateklé.
Čím méně sodíku, tím méně vody v těle!

Protože voda a sodík pracují společně a udržují zdravou rovnováhu, pokud přijmete mnoho soli,  je potřeba doplnit i vodu. 

Pozor na zpracované potraviny, které obsahují vysoké množství sodíku.

3. OMEZTE SACHARIDY
Sacharidy se rozkládají na glukózu (cukr v krvi). Když vzroste cukr v krvi, nastane následující:
1. cukr může být proměněn na energii
2. cukr se uloží ve svalech jako glykogen
A teď pozor, glykogen sebou nabírá i vodu.
 Na 1g glykogenu připadnou 3g vody!
Je však třeba poznamenat, že skladování glykogenu ve svalu společně s vodou není nutně špatná věc.
Glykogen uložený ve svalech slouží sportovcům jako zdroj energie a voda pomáhá hydratovat organismus a při sportu odvádí teplo.
Suma sumárum:
Pokud je příjem vody nízký a hladina sodíku je vysoká, uvolní se antidiuretický hormon, který může způsobit zadržování vody, aby pomohl vyrovnat hladinu vody a sodíku v těle.
Zajistěte si dostatečný příjem tekutin!
Své diuretické hubnutí podpoříte http://lekarnaproradost.cz/zbozi/kategorie/47-odvodneni-a-detoxpopíjením čajů z pampelišky, ibišku, kopřivy, užíváním přírodních diuretických doplňků a omezením příjmu sacharidů
Reference:
  1. Fressinaud, P., Rohmer, V., Galland, F., Marcais, J., Bigorne, J. C., & Fressinaud, L. (1979, December). Effects of low, normal and high sodium diet on antidiuretic hormone and prolactin (author’s transl). In Annales d’endocrinologie (Vol. 41, No. 1, pp. 63-64).
  2. Kojima, S., Inoue, I., Hirata, Y., Saito, F., Yoshida, K., Abe, H., … & Yokouchi, M. (1987). Effects of changes in dietary sodium intake and saline infusion on plasma atrial natriuretic peptide in hypertensive patients. Clinical and Experimental Hypertension. Part A: Theory and Practice, 9(7), 1243-1258.
  3. Luft, F. C., Rankin, L. I., Bloch, R., Willis, L. R., Fineberq, N. S., & Weinberger, M. H. (1983). The effects of rapid saline infusion on sodium excretion, renal function, and blood pressure at different sodium intakes in man. American Journal of Kidney Diseases, 2(4), 464-470.
  4. Sagnella, G. A., Markandu, N. D., Buckley, M. G., Miller, M. A., Singer, D. R., & MacGregor, G. A. (1989). Hormonal responses to gradual changes in dietary sodium intake in humans. American Journal of Physiology-Regulatory, Integrative and Comparative Physiology, 256(6), R1171-R1175.
  5. Clare, B. A., Conroy, R. S., & Spelman, K. (2009). The diuretic effect in human subjects of an extract of Taraxacum officinale folium over a single day. The Journal of Alternative and Complementary Medicine, 15(8), 929-934.
  6. Ai, P., Yong, G., Dingkun, G., Qiuyu, Z., Kaiyuan, Z., & Shanyan, L. (2008). Aqueous extract of Astragali Radix induces human natriuresis through enhancement of renal response to atrial natriuretic peptide. Journal of ethnopharmacology, 116(3), 413-421.
  7. Murthy, A. R., Dubey, S. D., & Tripathi, K. (2000). Anti-hypertensive effect of Gokshura (Tribulus terrestris Linn.)-A clinical study. Ancient science of life, 19(3-4), 139.
  8. Fernández-Elías, V. E., Ortega, J. F., Nelson, R. K., & Mora-Rodriguez, R. (2015). Relationship between muscle water and glycogen recovery after prolonged exercise in the heat in humans. European journal of applied physiology, 115(9), 1919-1926.






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

REDUKČNÍ DIETNÍ PLÁN NA 2 TÝDNY

ZHUBNĚTE pas, boky, břicho, nohy za 2 TÝDNY
Zbavíte se převážně vody, ale i tuků a nastartujete své hubnutí GARANTOVÁNO Hubnutí je hlavně o jídle. Příjem kalorií by neměl přesahovat výdej. Při skladbě jídla přemýšejte jako astronaut. Jezte výživná jídla bohatá na vlákninu, vitamíny, minerály, bílkoviny. Dopřejte si i karbohydráty v menším množství. Jezte více vlákniny. Stravu můžete doplnit o doplňky stravy s minerály, pokud si myslíte, že Vaše strava tyto složky postrádáDoplňte na únavu a stres hořčík, zinek, selen, draslík, vápník, vitamín C.Pijte dostatečné množství vody, ochucené vody. Nepijte sycené a přeslazené nápoje a nápoje s umělými sladidly. Uškodíte si. Dopřejte si i kávu nebo čaj, smoothies. Zde ale nemíchejte v jednom smoothie zeleninu a ovoce dohromady. Zeleninový koktejl si můžete dopřát v průběhu celého dne. Ovocný smoothie jen dopoledne do 12hod. Hubnutí můžete podpořit kardio cvičením nebo posilováním. Svaly podporují a zrychlují metabolismus. Tělo bude pevnější a he…
KORÁLOVÝ VÁPNÍK - CO TO JE A JEHO ÚČINKY NA ZDRAVÍ CORAL CALCIUM - BENEFITS Calcium and Magnesium in 2:1 ratio KORÁLOVÝ VÁPNÍK 2:1 - VÝVÁŽENÝ POMĚŘ VÁPNÍKU A HOŘČÍKU S MAXIMÁLNÍ VSTŘEBATELNOSTÍ V LIDSKÉM TĚLE / 73 minerálů  Korálový vápník je sůl vápníku v organické formě. Obsahuje vápník a hořčík v přirozeném poměru 2:1 a dalších 71 minerálů. Minerály se vzájemně ovlivňují a zajišťují maximální vstřebatelnost do lidského organismu. Stejný poměr minerálů je zastoupen v lidském těle.
Korálový vápník po staletí využívá  holistická medicína, věda Ayurvéda, která se zabývá celým člověkem.
Účinky korálového vápníkuPomáhá alkalizovat, neutralizovat vnitřní prostředí lidského těla. Stres, špatná strava, nadbytek cukrů a bílkovin způsobuje zakyselení organismu. Překyselený organismus může vyvolat vážná onemocnění.  Korálový vápník má schopnost maximální vstřebatelnosti v lidském těle.  Byl vytvořen v živých organismech. Organické formy minerálů jsou všeobecně lépe vstřebatelné než anorganické…
HUBNUTÍ S GENY - VYUŽIJTE SVÉ GENY KE SVÉMU PROSPĚCHU - ODBOURÁTE PŘEBYTEČNÉ TUKY Můžeme si myslet, že za tloušťkou, tučným břichem, silnými stehny, velkým zadkem stojí genetická výbava od našich maminek, tatínků, prarodičů. Motivace k hubnutí je pak menší.


Od našich předků sice geny dědíme, ale jejich chování můžeme změnit a tedy i svou postavu. Ale jak?

Jednodušše! Jídlem, které si dopřáváme každý den.


Proč někteří zůstávají štíhlí bez diet a cvičení a ostatní cvičí a váha jde dolů velmi pomalu? Genetika zde opravdu hraje velkou roli.  Je pravda, že nemůžeme geny, které jsme zdědili změnit, ale máme kontrolu nad tím, jak se  k nám geny chovají. Tedy přesněji jak se chovají k našim buňkám.

Jde prostě o to, které geny máme zapnuté, a které jsem vypnuli. Jde o tzv. genovou expresi, která rozhoduje o tom, proč se někomu ukládají tuky skoro ze vzduchu a jiní se cpou a jsou stále štíhlí.

Chování genů můžeme změnit! A to přírodními látkami, které vkládáme do svých úst 


Nové průzkumy dokazují,…