pondělí 20. listopadu 2017

Zlepší doplňky před cvičením můj výkon na maximum?

Stimulační doplňky výživy a různé spalovače nejsou nutností, ale mohou pomoci rychleji dosáhnout vytyčených cílů. 

Pokud potřebujete zintenzivnit svůj trénink, prodloužit dobu tréninku, zvýšit spalování tuků, suplementy zaručeně v tomto směru pomáhají. Je velmi důležité, jak se před samotným cvičením chováme a čím plníme své buňky.

1 hodinu před výkonem je důležité přijmout do těla nízko konncentrované sacharidy a kofein. Kofeinové doplňky pomáhají zvyšovat energetickou hladinu a dodávají energii.
Jedná se o stimulační doplňky výživy. Jedním z kvalitních stimulačních doplňků je Fat Burner Thermo, 60kspl., který obsahuje guaranu, přírodní zdroj kofeinu a další stimulační látky.
Kofein odstraňuje pocit únavy, zvyšuje efektitivtu tréninku, využívá jako zdroj energie tukové zásoby, pomáhá při hubnutí. Mezi nízko koncentrované sacharidy patří ovoce, které tělu dodá energii. Mají delší řetězce molekul cukru a tělo je využívá delší dobu. Ovoce je zdrojem cukru glukózy, která je tělem rychle využitelná.



Užitečné tipy jak se připravit na cvičení/trénink/sportovní výkon

Natankuj

Něco malého 1 hodinku před sportem nám dodá správné množství energie. Jídlo by mělo být kombinací komplexních karbohydrátů (cukrů) a proteinů (bílkovin).
Příklad: toast s oříškovým máslem = zdravé tuky, protein
banán, jablko, pomeranč = komplexní karbohydrát, glukóza pro rychle využitelnou energii


Napij se vody

Aktivní člověk by měl před cvičením vypít 600ml vody. (American Collage of Sport Medicine) Nemělo by se pít těsně před fyzickým výkonem. Voda hydratuje, předejdeme křečím ve svalech a malátnosti.


Připrav se s kofeinovým doplňky

Suplementy užívat nemusíme, ale suplementy, které obsahují kofein nám pomůžou zvýšit koncentraci, dodat energii pro výkon, zrychlí spalování a zvyšují výkon na maximum. 

Zahřátí

Postačí 5min svižná procházka, veslování, klus, pomalé plavání. Zvýší se teplota ve svalech a šlachách, zrychlí se tep a cirkulace krve. Svaly budou pracovat v optimálním režimu.

Dynamické prohřátí

Zahřejte se dynamickým pohybem. Rozpohybujte svaly a klouby, ramena, kolena zápěstí pohybem. Přípravíme tělo na cvičení. Pamatujete si na školní rozcvičky? Dynamický streching je moderní název pro starou dobrou rozcvičku ze škol nebo ze soustředění :)
Dynamickému protažení bychom měli věnovat 5min.

Žádné komentáře:

Okomentovat

KORÁLOVÝ VÁPNÍK - CO TO JE A JEHO ÚČINKY NA ZDRAVÍ CORAL CALCIUM - BENEFITS Calcium and Magnesium in 2:1 ratio KORÁLOVÝ VÁPNÍK 2:1 - VÝ...