středa 8. listopadu 2017


HUBNUTÍ S GENY - VYUŽIJTE SVÉ GENY KE SVÉMU PROSPĚCHU - ODBOURÁTE PŘEBYTEČNÉ TUKY

Můžeme si myslet, že za tloušťkou, tučným břichem, silnými stehny, velkým zadkem stojí genetická výbava od našich maminek, tatínků, prarodičů. Motivace k hubnutí je pak menší.


Od našich předků sice geny dědíme, ale jejich chování můžeme změnit a tedy i svou postavu. Ale jak?


Jednodušše! Jídlem, které si dopřáváme každý den.


Proč někteří zůstávají štíhlí bez diet a cvičení a ostatní cvičí a váha jde dolů velmi pomalu? Genetika zde opravdu hraje velkou roli.  Je pravda, že nemůžeme geny, které jsme zdědili změnit, ale máme kontrolu nad tím, jak se  k nám geny chovají. Tedy přesněji jak se chovají k našim buňkám.

Jde prostě o to, které geny máme zapnuté, a které jsem vypnuli. Jde o tzv. genovou expresi, která rozhoduje o tom, proč se někomu ukládají tuky skoro ze vzduchu a jiní se cpou a jsou stále štíhlí.

Chování genů můžeme změnit! A to přírodními látkami, které vkládáme do svých úst 


Nové průzkumy dokazují, že způsob životního stylu a strava rozhodují o tom, které geny máme sepnuté a které vypnuté. Nahozené nebo vypnuté geny kontrolují tělesnou hmotnost a dokonce ovlivní zda se kmenové buňky změní v buňky tukové.

Stejně jako nezdravá strava může aktivovat geny, které mohou za proměnu buněk na buňky tukové, stejně tak správný jídelníček umí tyto geny vyřadit z provozu, prostě vypnout.

Potraviny plné živin brání ukládání tuků v břišní dutině, předchází cukrovce a zánětlivým procesům v těle. A samozřejmě ty správné potraviny nám pomůžou vypadat úžasně v džínách :).
A nebojte se, mezi zdravé potraviny patří i čokoláda :)

Jednoduché! Nebo ne? Stačí nejíst procesované potraviny, tuky, umělá sladidla a začít jíst:

LUŠTĚNINY (čočka, fazole, hrách), ARAŠÍDY
Zásadní složky, které přispívají k štíhlé postavě: foláty, genistein, resveratrol














ZDRAVÉ KARBOHYDRÁTY (hnědá rýže, quinoa, vločky)
Zásadní složky, které přispívají k štíhlé postavě: betaine, butyrate












ZELENÝ ČAJ, LISTOVÁ ZELENINA, PESTRO-BAREVNÁ ZELENINA 
Zásadní složky, které přispívají k štíhlé postavě: foláty, epigallo-katechin-3-galát, betain, cholin, sulforafan














ČERVENÉ - FIALOVÉ OVOCE ( červené hroznové víno, modré hroznové víno, borůvky)
Zásadní složka, které přispívá k štíhlé postavě: resveratrol















VEJCE A DALŠÍ BÍLKOVINY (halibut, losos, tuna, sardinky, kuřecí, hovězí, telecí a krůtí maso)
Zásadní složky, které přispívají k štíhlé postavě: cholin, B12, methionin















TURMERIC (KURKUMA MLETÁ), TMAVÁ ČOKOLÁDA, KŘEN
Zásadní složky, které přispívají k štíhlé postavě: kurkumin, resveratrol, sulforafan




















Rozhodnete se změnit jídelníček? Odměnou Vám bude pěkné tělo, zdravé tělo, energické tělo a čistá mysl :)

Jídlo a správné ingredience léčí

New Source Supplements s. r. o. - pro naše doplňky výživy vybíráme jen to nejlepší www.lekarnaproradost.cz  2009 - 2017

Žádné komentáře:

Okomentovat

KORÁLOVÝ VÁPNÍK - CO TO JE A JEHO ÚČINKY NA ZDRAVÍ CORAL CALCIUM - BENEFITS Calcium and Magnesium in 2:1 ratio KORÁLOVÝ VÁPNÍK 2:1 - VÝ...